182

اگر بخوام پست های مسافرتی بذارم حکما باید ادامه سفر کرمانشاه رو بنویسم ولی این یکی برام جالبه به همین دلیل میندازمش جلوتر ....

اواخر اردیبهشت ماه برای یه سفر کاری باید میرفتم تهران و البته سریع برمیگشتم ... با کلی التماس آقای همسر راضی شدن تشریف بیارن با هم بریم و دختری رو هم ترجیح دادیم که همراهمون نبریم چون میخواستیم دو روزه بریم و برگردیم ... با میام نمیام های آقای همسر انقدر دیر شد که بلیط هواپیما و قطارها اصلا گیر نمیومد و دیگه میخواستم بلیط اتوبوس بگیرم و شانسی دوتا بلیط پیدا شد ...

کارمون تو تهران درکل نصف روز طول کشید و درجا اومدیم راه آهن بلیطا رو عوض کردیم گفت برای یه ساعت دیگه دو نفر جا میده ولی یه نفرش ویژه بانوانه ... داشتم فکر میکردم چی بگم که آقای همسر گفت باشه باشه خوبه .... من هم با اینکه ته دلم راضی نبود و دوست داشتم باهم باشیم ولی با خودم گفتم حالا که خودش دوست داره من هم چیزی نمیگم

خلاصه اینکه سوار قطار شدیم و قرار شد شام رو با هم بخوریم .... ما هم نشستیم تو کوپه بانوان و انقدر با خانم ها که دانشجو بودن سرگرم حرف زدن شدیم که دلخوری بلیطها یادمون رفت

آخرین بار که دیدمش وقتی بود که برای نماز پیاده شدیم دیگه خبری ازش نداشتم

وقت شام شد ولی از آقای همسر خبری نبود موبایلش هم خاموش شده بود و میدونستم شارژ نداره ولی شارژر گوشیش تو کیف من بود ... رفتم در کوپشون دیدم اصلا جابجا شدن به مهماندارمیگم اون چند نفر تو اون کوپه بودن کجا رفتن میگه اینها خانواده بودن اومدن جاشون اون چند نفر پرپر شدن !!!

منظورش این بود که هر کدوم رفتن یه کوپه دیگه تو واگن های مختلفچشمکنیشخند

حالا موندم چیکار کنم ... برم دنبالش بگردم تو این همه واگن و کوپه قطار و نصفه شب اصلا صلاح نبود ... با خودم گفتم چه کاریه من جای اونو نمیدونم اون که جای منو میدونه خودش اگر بخواد میاد ...

خلاصه هیچ خبری ازش نبود و دیگه کم کم خوابم گرفت و گرفتیم خوابیدیم ...

نصفه شب به مقصد میرسیدیم ... از ایستگاه قطار تا شهر مون تقریبا نیم ساعتی راه هست

چون ایستگاهمون مقصد آخر قطار نبود و فقط 20 دقیقه توقف داشت همش استرس پیاده شدن رو داشتم

با خودم گفتم دیگه هر جا باشه تو ایستگاه میبینمش و با هم میریم خونه دیگه

ساعت 3 ونیم نیمه شب بود که رسیدیم مهماندار اومد در کوپه رو زد و گفت که خواب نمونین

عجله ای وسایلمو که از قبل جمع کرده بودم گرفتم دستم و فکر کنم اولین نفر بودم که پیاده شدم حالا ایستادم عقب تر و دارم چهار چشمی نیگاه میکنم ولی مگه خبری از آقای همسر بود ....

همه اومدن رفتن و از آقای همسر خبری نبود ... دیگه نگران شدم ... کم کم اونایی که پباده شده بودن از ایستگاه هم خارج میشدن و ایستگاه داشت خلوت میشد و باز هم خبری از آقای همسر نبود ...

بلندگو اعلام کرد تا لحظاتی دیگر قطار حرکت میکنه و مهماندارا آماده بودن که درای واگن ها رو ببندن

نصفه شبی یه جای غریب خودم تک وتنها .... داشتم شماره داداشمو مبگرفتم که بهش بگم پاشو بیا این شهره دنبالم ... قطار داشت بوق میزد .... یه دفعه در یه واگنی باز شد آقای همسر آشفته و پریشون موها جنگلی شده عین فشفشه پرید بیرون ....

اومده میگه اووووووف دیدی چی شد ... خواب مونده بودم  .... اگه این آقاهه که تخت بغلی بود بیدارم نمیکرد رفته بودم ها ....

منو میگین نمیدونستم از دیدن قیافه خواب آلوش بخندم یا از دست کارهاش عصبانی باشم ...

اومدیم دم در و ماشین دربست کردیم که بریم شهر خودمون ....

تو ماشین که برمیگشتیم یه حس امنیتی داشتم ....  از بس که از تنهایی تو اون ایستگاه و نصف شب استرس گرفته بودم ... خدا روشکر کردم که آقای همسر هست ....

تو راه بهش میگم چرا خبری ازت نبود ... چرا نیومدی حداقل شارژر موبایلتو بگیری ... گفت اومدم در کوپتون من که روم نمیشد در کوپه که همش خانمن بی اجازه باز کنم یکی دوبار هم زدم تو در کسی در وباز نکرد همین شد که رفتم ...

همچین شوهر باحیایی دارم من ...

************************

اون فایل دعای مجیر پارسال یادتونه ... الآن وقتشه که مجیر بخونین ...

التماس دعا

فینال جام جهانی

سالروز تولدم ... خجالت

من سین هستم

سلام راضی جان بله شما به من قبلا رمز دادید و من درخواست رمز جدید نکردم فکر کنم مشابهت اسمی بوده خانمی ولی ممنون که فرستادی سپاس

لی لی

راضی بانو لطفا منو لینک بفرمایید arezomkhoshbakhti.blogfa.com

Mohade$eh

نامه اسرار آميزي به نام شانس سلام شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مايکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی ته

الی

نامه اسرار آميزي به نام شانس سلام شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است .... این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مايکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپ

بوتیک صنایع دستی

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری میشه قدم رنجه کنی و از وبلاگ منم دیدن کنی و نظرتو بگی ؟ اگر با تبادل لینک موافق بودی حتما بهم بگو

ریحانه

سلام . هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی واقعا برآورده میشه! پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه

نماينده رسمي الكسا در ايران

با سلام - وبلاگ خيلي خوبي داريد ولي ... متاسفانه بازديد وبلاگ شما كم است و شما نياز به شارژ بازديد داريد هر 20000 بازديد از وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان !!!! فقط تا آخر هفته بازديد ها واقعي و با آي پي ايران و توسط اپراتور هاي ما انجام ميگيرد كاملا تضميني وبلاگ شما را موفق خواهيم كرد !!! درخواست در سايت زير www.iAlexa.ir

بانوی سید

سلام سلام سلام به وبلاگ "خاطرات من وسیــــدّم" دعوت شدید. با مطلب ماجراهای من ونماز صبح بروزم بی صبرانه منتظرتونم [بدرود]